Kindlasti paljud juba teavad, mida SEO tähendab, kuid on ka neid, kes pole asjaga kursis. SEO ehk Search Engine Optimisation on veebilehe optimeerimine eesmärgiga tõusta kõrgemale positsioonile otsingumootori orgaanilistes (ehk tasuta) tulemustes. Kui interneti kasutaja otsib mingit märksõna otsingumootoris, siis tavaliselt näidatakse kasutajale optimeeritud veebilehed teistest kõrgemal.

Selle saavutamiseks peab aga enne vaeva nägema ning looma kasutajatele kasulikku sisu, mis vastaks nende ootustele ja vajadustele, aga ka otsingumootorite eeskirjadele.

Miks siis seda vaja on?

SEO on kindlasti vajalik kõigile veebilehtede omanikele, kes tahavad külastajate ja potentsiaalsete klientide arvu suurendada. Enamus interneti kasutajaid ei jõua isegi teisele otsingutulemuste lehele, mis tähendab, et nad tavaliselt leiavad vastuse oma päringule esimese kümne veebilehe seast või muudavad otsingu märksõna. See omakorda tähendab, et esimese kümne hulka saamine peaks olema veebilehe omaniku prioriteediks.

Kindlasti võib esimesed kohad hõivata tasulise AdWords reklaamiga, kuid see meetod võib lõppkkokkuvõttes üsna kalliks osutuda. Ajapikku on jätkusuutlik aga just investeering veebilehe optimeerimisse. Kuigi selle tulemuste nägemiseks võib minna nädalaid ja kuid, on tulemus ikkagi positiivne ja seda edaspidi veel tasuta.

Millest tuleks optimeerimisega alustada?

Kui teil on koduleht juba olemas, siis tuleks kindlasti alustada SEO auditist, mis näitab eksisteerivaid vajakajäämisi ja vigu.

Kui koduleht on aga alles planeerimisfaasis, siis tuleks kindlasti läbi mõelda kõik selle osad ja looma selle jaoks unikaalset sisu, sealhulgas iga lehe pealkiri (title) ja kirjeldus (meta description).

Mõlemal juhul oleme valmis aitama ning oma teenuseid pakkuma. Rohkema info saamiseks võtke meiega ühendust kasutades allolevat kontaktvormi.